March 12, 2014

Raja Bomoh Cari MH370

Assalamualaikum ??
Time ushar2 youtube jap tadi then terjumpe video kat bawah nie





Terase sangat-sangat-sangat bodoh la an orang melayu yang buat keja yang merosakkan akidah cenggini. Sungguh memalukan dengan bangsa lain yang duk tengok dorang jampi ape ntah. Seriyess aku sendiri sebagai orang melayu MALU. Lagik elok lu amek bubu tu tangkap ikan kat sawah padi. 

Buat malu jer. Kenape la ade jgak orang cenggini nie kat dalam dunia nie. Tak taw la aku nak kate ape. Kesian  Bomoh tuh -.-



5 comments:

  1. macam-macam!!!! geram pun ada tengok ...

    ReplyDelete
  2. astaufiruallahhalazim.kenapa manusia sering di buat begini.orang ape patut kita lakukan begina.allah maha besar lagi maha penyayang.takdir di tangan tuhan,patut kita sedar dunia ini hanya pinjaman dari allah dan manusia hanya pinjaman di dunia,akhirat yang kekal buat selamanya.kau jadilah insan ini beragama islam dan tidak melakukan syirik.amin

    ReplyDelete
  3. eee....buat malu je. negara luar pun duk ngejek mlysia sejak bomoh ni bt hal...

    ReplyDelete

Thanks for leave your comments :D