March 3, 2014

Jerawat vs Bulu Mata Jatuh



[ gambar curi dari kat rumah miss google ]

Assalamualaikum ?? Petang tadi kiteorang adik beradik tengok tv sesama. Macam biasalah kalau tak gurau senda memang tak sah kan dengan adik . Iqa rapat sangat dengan adik iqa yang ke 4. So dia ada tegur iqa pasal jerawat . Hayoiii. Kebetolan pulak mase tuh jerawat tengah naik sebutir dekat dahi nie . Memang terserlah dan menyerlah laa dahi mase tuh. haha.

 Kudin ( adik ) nie jenis yang suka tegur menegur , alahaiii , then dia pon tegur laa iqa. Katenye...

Kudin : Ehhh , nape ohh atas dahi mung. Jerawat ke ??
Aku : ~@#$%^&*()_+  ( dah tahu wat ape tanya )
Kudin : Hahahaha ( ketawa riang ) Mung ade pakwe ke ? 
Aku : Bile mase pulok aku ade pakwe -.-" ?? (Suke sangat mung. Aku hanye mampu bersabor. huhh )

Nak dijadikan cerita , apa kena mengena jerawat dengan pakwe ?? Hadoyaiii. Dari mane la datangnye info tentang nie kalau naik jerawat dekat muka tandanya ade kakasih hati ? LOL. Adik aku betol la -.-


Bulu Mata Jatuh

gambar curi dari kat rumah miss google ]

Situasi dekat sekolah ..

Kawan : Ehhh2. Bulu mate mung jatuh.
Aku : Oh yeke ? Mane3 ????
Kawan : ( tolong tunjukkan )
Aku : Ade 2 laa jatuh . Doh la bulu mate aku mahal nie ( LOL )
Kawan : Hek elehhh. Ehh ,  nie mesti ade orang rindu dekat mung. Doh la 2 utir kali jatuh. hahhahahaaa
Aku : Mung lebong okmo -.-

Nak dijadikan storynye ,  ape kaitannye bulu mate aku jatuh dengan orang rindu dekat aku ?? :3 Kalau ye pon , sape yang la rindu dekat kite nie an3 ?? hahaa 


Bagi iqa sume nie mengarut je dan hanye rekaan kanak2 riang semata-mata. Tapi ade betol jgak ke ??? hmmmm



1 comment:

  1. haha.. ada2 je adik iqa ni..
    pengaruh orang dulu2 la ni.. hehe..
    jom join GA akak! :D

    ReplyDelete

Thanks for leave your comments :D