January 2, 2014

Kem NISA'



Selamat malam yaw ?? hihi. Belum terlambat lagi kan untuk iqa ucap selamat tahun baru & selamat kembali ke sekolah untuk budak-2 sekolah tuhh. Tak sedar diri pon masih budak sekolah lagi jgk :P Iqa tak sempat nak ucap awal-2 sebab kesuntukkan masa. Masa malam pertama sekolah tu tak sempat nak on9 sebab nak kemas barang-2 sekolah. Pulak tu masa hari pertama sekolah pon cikgu dah bagi kerja. Yupp, sekarang nie dah tak boleh main-2 lagi sebab tinggal beberapa bulan lagi nak SPM T_T

Esok mak suruh pergi kem NISA' .Sebelum nie iqa dah join tapi kem yang lain. NISA' maksudnya " perempuan " . Dah nama pon perempuan hanya perempuan jela yang join kem nie . hihihi. Kem nie khas untuk remaja je. Sebenarnya tak nak pergi pon. tapi mak suruh pergi jgak :/

Ok laa. Sebelum tu iqa nak mintak maaf kalau nak balas singgah-2 korang dekat cbox. Nanti ade mase iqa singgah la blog korang ye ? :) cuma tinggalkan je jejak korang kat cbox k ?

^_^


No comments:

Post a Comment

Thanks for leave your comments :D