December 3, 2013

Tutorial : Letak Smiley Dalam Cbox

Tak payah cakap banyak. Jom buat :D

Pertama sekali korang mestilah ade Cbox . Kalau takde boleh pergi sini 

1. Mula-2 pergi dekat Options 


2. Lepas tu tekan Smilies macam gambar kat atas tuh

3. Dia akan keluar macam nie kan :-


4. Nie smiley kat blog iqa. Korang boleh tukar lah smiley mane yang korang suka kat dalam kotak tuh. Tapi  padam dulu yang warna biru tuh dan gantikan dengan smiley korang :)

5. Dah tukar semua ?? boleh la tekan save changes

* Sebaiknye korang jangan tinggalkan kat bahagain Alt. code nanti kang tak menjadi :3. Letak lah ape yang patut Contoh : gambar kat atas tuh :)

*Cute Smiley boleh amek sini sini dan sini

No comments:

Post a Comment

Thanks for leave your comments :D