December 12, 2013

Gaduh . .


Selamat petang readers ??? Senyum-2 sokmo yer ?? :) Storynye pasal semalam iqa gaduh dengan adik sebab berebut kue tiaw yang dye beli. Macam budak-2 kan ?? hahaha :D Yang adik iqa punye tak same dengan iqa, unfair la macam nie . hmmmmm. Yang dye punye kue tiaw  basah yang iqa pulak kering kontang. Teringin sangat nak makan kue tiaw goreng basah tapi dye dah kebas awal-2 dulu :( Takpe-2 hari nie hari kau tengok laa esok luse aku balas :P. Sejak semalam sampai pagi tadi iqa langsung tak tegur adik iqa dan dye pon same. hahaha. Tapi mase iqa nak buat nasi goreng tadi bukan main dye ~@#$%^&*()_+ . Owhhhh, ingat aku tak tahu kau memang tak tahan dengan nasi goreng aku yang sodapp nie . hehe. Lepas tuh berbaik laa kiteroang. Hee~~ Sebenarnye macam nie cara kiteorang nak rapatkan lagi hubungan sesama adik beradik. Macam orang dedulu cakap " Air Dicincang Tak Akan Putus " Tapi tali kalau kau potong baru la putus, ehhhh~ hahaha

No comments:

Post a Comment

Thanks for leave your comments :D