December 20, 2013

21 Dis 2013


Tepat jam 10.22 pagi pada 21 Dis 1997 aku dilahirkan. Diberi nama Nor Syafiqah binti Abdullah anak pertama kepada Abdullah bin Omar dan Asmah binti Sulung. Aku berterima kasih kepada mak dan ayah kerana melahirkan dan mendidik aku sehinggalah hari ini . Tanpa mereka mungkin aku tiada pada hari ni. Hari ni mungkin hari gembira aku tapi pada tahun 1997 adalah hari yang paling gembira dan bahagia  bagi mak dan ayah aku :) Terima kasih mak. Terima kasih ayah :)




Horeeeey ...
Alhamdulillah Allah masih panjangkan umur iqa hingga ke hari nie :) Akhirnye tarikh yang aku tunggu2 dah pon tiba rase sedih pulak :( . Tepat jam 12 malam tadi iqa dah dapat banyak wish daripada kawan2 . Haiii. dorang ingat jgak birthday kita nie kan ? hahaa . Hadiah ?? dorang kate tunggu dulu . Ishh. nak sekarang jgak ^^ Hari nie merupakan birthday iqa yang ke 17 . Hahh ? dah tua kan ?? Tak sangka umur dah pon semakin meningkat. So get ready laa tahun depan SPM :/ Taknak2 :( Hmmmm. iqa masih menunggu wish dari mak dan ayah tapi dorang tengah bizi sekarang . hehehe. Ok laa. setakat nie je dulu kot .


Wassalam..



2 comments:

  1. Hepi B'day Dear. Semoga panjang umur & murah rezeki :)

    ReplyDelete

Thanks for leave your comments :D