November 21, 2013

HUJAN


Assalamualaikum ?? selamat malam :D Malam nie hujan rintik-2 je tak lah lebat cam tadi. Siang tadi asyik hujan je tak henti-2. Malam nie terase dingin jer. huhu . Maklum lah sekarang dah masuk musim hujan kat kawasan pantai  timur. Kat tempat iqa pon dah banjir tapi tak teruk laa, tak tenggelam pon lagi rumah, kereta ape semua. hahaha. Kalau kat tempat lain tak tau lerr.

Dan ceritanye dekat depan rumah iqa ade laa air naik sikit, sikit jerr. huhu. Adik-2 iqa yang masih sekolah rendah nie suka main air, biase laa budak-2 kan kite pon cam tuh gak dulu Heee~~ . Dorang main air sampai pucat muka dari pagi sampai nak naik tengah hari. Kite nie asyik tengok je budak-2 tuh main, nak gi join jgak nanti orang kate ape pulak kan dah besar nie :p Tapi naik gi pijak kaki kat dalam air tuh pon geli jgak sebab kat tempat budak-2 tuh main air tempat kucing-2 iqa buang air besar, kecik hahahaha . Padan muka dorang ;p 

Bila tengok adik-2 main air hujan mase musim banjir nie teringat pulak mase  zaman budak-2 dulu :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for leave your comments :D