June 6, 2013

Sekolah Pon Dah Nak Buka .

Assalamualaikum ?? . Hari ahad nie sekolah dah nak buka kan , hmmm . Tak bestnye . Nak cuti lagi ... Cuti 2 minggu belum cukup untuk aku . Lagi 2 hari dah nak sekolah . Hmm . Sabor je laa , nanti kene berdepan dengan buku-2 ,homework , cikgu .. Haiiyaakkk ! .

Cuti nie aku langsung x sentuh buku sekolah . Maksud aku x buat homework laa . Buku sekolah tuh sentuh la jgk , tpi sentuh bile buku tuh terjatuh ke ape je . Hahahhaha ( gelak jahat gtuh ) :3 . Biase la kan , budak sekolah macam aku nie memang pemalas nak buat homework , tpi xdakk la malas sangat . Sebab , cuti nie kijenye nak enjoy aje , pergi bercuti , dan ape-2 jelaa .

Aku pon xpasti cikgu ade bagi homework ke tidokk . Hahahaa . Tapi kalau ade pon , aku buat pon tidakk . Heheehe . Cume g sekolah tiru kawan punye .. LOL . But , xde la sampai macam tuhh . Huhu . Tapi cikgu ade bagi homework ke haahh ?? Hmmm . Xpelaa , hahaha . Peduli kan je homework tuh.  :P . Buat donno dah ar . Nie kan cuti .

Selame cuti 2 minggu nie , aku hanye p jalan-2 kat Bandar Kuala Terengganu je . Tuh pon sebab nak pergi beli baju raye . Hehehe . Taon nie buat persiapan awal-2 , x macam taon lepas . Kelam - kabut je . Lepas tuh balik kampung halaman aku , kat marang . Tuh pon sebab entah saudare aku ke x yg ade buat kenduri kahwin . Hmm , cukup membosankan cuti aku . Yelaa kan , mak dgn ayah sibuk keja jee .

Tut , Tut , Tut .... dah nak buka sekolah . Mood aku pon jadi laen , jadi malasss je . Lepas nie xde lagi cuti panjang , hanye homework yg memanjang . Hadoiii . Buke sekolah nanti bersiap sedia lahh dgn result OTI1 nie . Harap-2 result aku tuh ok laa , xde yg gagal .Walaupun exam tuh , aku ade la jgk tiru sikit-2 ,  Amin .
Tapi !! , aku xpuas hati laa , knape laa orang suke sgt tiru aku , dah laa dye nak tiru yg jawapan aku yakin betoll !! ., Aduhh . Bencinye !! . Tapi xpelaa . Ingat kawan , bekerjasama tuh penting dalam exam nie . Hahahaha. Btw , aku seronok bincang dengan Sem/Sam yg duduk kat sebelah aku tuh . Hehehe.


Sekian , Luahan hati dan perasaan berbelit-belit , seorang pelajar sekolah yg berumur 16 tahun .  :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for leave your comments :D